Kontakta oss
Hur kan vi hjälpa dig?
Du hittar våra avdelningar i rullistan.
Du vet väl att du kan boka våra parkeringsabonnemang online?
- Sök upp den anläggning du är intresserad av via Hitta parkering.
- På anläggningssidan bokar du därefter din parkering online genom att klicka på knappen ”Boka långtidsplats.”
- Läs mer om våra produkter här.
- Eller så kan du fylla i vårt formulär Hyra parkering.
Övriga frågor
Fyll i det formulär som ärendet gäller så återkommer vi till dig så fort som möjligt.
Jag vill ha hjälp med: Adressändring
Jag vill ha hjälp med: Fakturafrågor
Jag vill ha hjälp med: Överlåtelse
Säga upp parkeringsabonnemang
Följ instruktionen hur du gör din uppsägning här.
Kontakt
Våra öppettider för telefon är helgfria vardagar mellan 09.00 -15.00.
Frågor om inpasseringsartiklar har öppet mellan 09.00–12.00
Telefon: 0771-96 90 00
Överklaga kontrollavgift
Om du vill överklaga en kontrollavgift som du tycker är felaktigt utfärdad, klicka på den gröna knappen ”Gör en överklagan”.
Har du frågor gällande din kontrollavgift?
Vår överklagningsenhet svarar på frågor gällande kontrollavgifter och parkeringsregler.
Telefon: 0771-96 90 00
Telefontider: Helgfri tisdag-torsdag kl 09:00-12:00.
Har du frågor om en banktransaktion?
Har du frågor gällande en banktransaktion i samband med att du har parkerat hos oss? Då kan du antingen kontakta oss via telefon eller digitalt genom att fylla i formuläret om kortdebitering.
Telefon: 0771-96 90 00
Telefontider: Vardagar 09:00-12:00
Vänligen notera
Om det står Aimo Park Stockholm eller Aimo Park Johanneshov på ditt kontoutdrag betyder det inte att fordonet parkerats i Stockholm. Vårt huvudkontor finns i Johanneshov Stockholm, därför har en del transaktioner Johanneshov/Stockholm som referens.
Observera även att parkering kan ha skett upp till två (2) veckor bakåt i tiden, ibland även längre tid tillbaka.
Kortnumret som ska uppges är det nummer som är tryckt på framsidan av kortet som användes vid tillfället. Har du bytt ut ditt kort efter själva parkeringen har detta kort fått nya siffror. Vi kan endast söka betalningar gjorda på det specifika kortet du använde vid tillfället.
Vill du göra en felanmälan?
På felanmälan hjälper vi dig att anmäla fel på betalautomater eller annan teknisk utrustning.
Telefon: 0771-96 90 00
Telefontider: Dygnet runt, alla dagar
Vill du anmäla ett felparkerat fordon?
Då kan du anmäla det till oss på nedanstående nummer under knappval 4.
Telefon: 0771-96 90 00
Telefontider: Dygnet runt, alla dagar
Har du några frågor gällande vår nya app Aimo?
Telefon: 0771-96 90 00
Telefontider: Vardagar 06:30-21:00, lördagar 07:30-20:00, söndagar 10:00-20:00
Har du frågor om våra digitala tjänster?
Vår avdelning för Digitala Produkter kan bland annat svara på frågor om våra digitala tjänster så som Aimo Park Easy och förköp via hemsidan.
Telefon: 0771-96 90 00
Telefontider: Vardagar 09.00-12.00
Behöver du felanmäla ett digitalt bokningssystem?
Kontakta oss på 0771-96 90 00
eller digitalaprodukter@aimopark.se
Vårt huvudkontor
Aimo Park
Förmansvägen 11
117 43 Stockholm
Box 902 40,
120 23 Stockholm
Aimo Park Sweden AB, Stockholm
Org.nr 556553-5548